DOSTAWA TOWARU

Czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych od chwili zaksięgowania przelewu.  Koszty wysyłki są zależne od wybranego przewoźnika i są określane po dodaniu towaru do koszyka ( nie jest to równoznaczne ze złożeniem zamówienia ).

Rachunek sprzedaży lub fakturę dołączamy na życzenie klienta.

FORMY PŁATNOŚCI

 Kupujący może uregulować należność za zamówiony towar w następujący sposób:

- dokonując przelewu na konto firmowe PaniZabawka.com.pl - mBank nr rachunku 95 1140 2004 0000 3202 7700 6693
- w czasie dokonywania zamówienia poprzez serwis Przelewy24.pl

Czas na dokonanie przelewu wynosi 7 dni od złożenia zamówienia - brak wpłaty w tym terminie spowoduje automatyczne anulowanie zamówienia.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w naszym sklepie towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania poprzez złożenie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu na adres sklepu lub pocztą elektroniczną na adres biuro@panizabawka.com.pl

Klient ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.

Zwracany towar należy odesłać na adres:
PaniZabawka.com.pl
ul. Wiosenna 4
Kryniczno
55-114 Wisznia Mała

dołączając informację iż towar zostaje odesłany na warunkach odstąpienia od umowy.

Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Dokona tego przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania.